Još loših vijesti za one koji uzimaju vitamine
Novo istraživanje objavljeno u izdanju Psychological Sciencea pokazalo je nove loše strane uzimanja dodataka prehrani koje uopće nisu zanemarive
Tekst: A A A



Pogledajte istini u oči
Još loših vijesti za one koji uzimaju vitamine

Objavljeno 24.11.2011 u 12:01

Novo istraživanje objavljeno u izdanju Psychological Sciencea pokazalo je nove loše strane uzimanja dodataka prehrani koje uopće nisu zanemarive.

Naime, prema tom istraživanju utvrđeno je kako su ljudi koji piju vitamine skloniji uljuljkati se u lažnu sigurnost u svoje zdravlje.
 
Tačnije, studija je otkrila kako su oni skloniji usputnom seksu, opijanju i manje vježbaju od onih koji ne piju vitamine svakodnevno, javlja glamour.com.
 
No, ovo nije prva studija koja je bacila negativno svjetlo na uzimanje dodataka prehrani.

Prije samo mjesec dana studija sa Univerziteta Minnesota utvrdila je kako gutanje vitamina i minerala može učiniti više štete nego koristi, odnosno da dugotrajno uzimanje dodataka prehrani može ubrzati smrt.


(MOJEzdravlje)