Osim što su bogate bjelančevinama, vitaminima i omega 3-masnim kiselinama, ribe preventivno djeluju na disanje i zdravlje pluća kod vrlo male djece, utvrdila je studija
Nova studija
Prehrana bogata ribama, naročito lososom i bakalarom, sprečava teško disanje kod male djece, otkriva studija Univerziteta Göteborg provedena na 4.171 obitelji.
Djeca koja su redovno jela ribu prije nego su napunila devet mjeseci nemaju poteškoća s teškim disanjem za razliku od onih koji je nisu jeli. Od one djece koja nisu jela ribu, svako peto je barem jednom doživjelo epizodu teškog disanja, a svako 20-to je iskusilo hripanje koje se ponavlja. Kod više od polovice njih dijagnosticirana je astma, potvrđuje istraživanje.
- Cilj istraživanja je utvrditi važne faktore rizika te faktore zaštite od bolesti disanja. Nadam se da će rezultati potaknuti roditelje da promijene prehrambene navike, kako svoje tako i djeteta - ističe za Daily Mail voditeljica studije dr Emma Goksor.
Prijašnja istraživanja pokazuju da djeca čije su majke tokom trudnoće jele riblje ulje imaju 16 posto manju vjerovatnost od razvoja ekcema i 13 posto manji rizik od alergija.
Svake nedelje trebali bi jesti najmanje dva riblja obroka, zato jer su dobar izvor bjelančevina, vitamina i omega 3-masnih kiselina koje su odlične za srce i krvožilni sistem.
Povezane vijesti
Ostale vijesti
