Masna riba smanjuje rizik od infarkta kod žena za 90 posto
Mlade žene koje redovno jedu masnu ribu poput sardina, haringi i lososa, manje su sklone bolestima srca od kolegica koje ne jedu, pokazalo je istraživanje Instituta Statens Serum Kopenhagen provedena na 49.000 žena u dobi od 15. do 49. godina
Tekst: A A A



Tvrdnje naučnika
Masna riba smanjuje rizik od infarkta kod žena za 90 posto

Objavljeno 08.12.2011 u 13:26

Mlade žene koje redovno jedu masnu ribu poput sardina, haringi i lososa, manje su sklone bolestima srca od kolegica koje ne jedu, pokazalo je istraživanje Instituta Statens Serum Kopenhagen provedena na 49.000 žena u dobi od 15. do 49. godina. 

Žene koje jako rijetko jedu ribu ili je uopće ne jedu imaju 90 posto više kardiovaskularnih problema nego one koje jedu ribu barem jednom sedmično.

 Prehrana bogata ribom smanjuje rizik od srčanog i moždanog udara za 90 posto. Iako ribe odnosno omega 3-masne kiseline imaju blagotvoran učinak na zdravlje muškaraca, riblje ulje odlično je za žene fertilne dobi jer jača funkciju srca i krvnih žila te regulira krvni pritisak, potvrđuje istraživanje. 

'Prehrana bogata ribom odlična je za zdravlje srca i krvnih žila, ali i cjelokupno zdravlje žena', ističe za Daily Mail voditeljica istraživanja dr. Marin Strom.


(MOJEzdravlje)