Novo istraživanje provedeno u SAD ukazuje na povezanost povećane koncentracije šećera u krvi i većeg rizika obolijevanja od raka debelog crijeva
Istraživanje
British Journal of Cancer je objavio podatke za oko 5000 žena koje su prikupili istraživači s Albert Einstein College of Medicine u New Yorku.
Istraživanje je trajalo 12 godina, a sve ispitanice su prošle menopauzu.
U prosjeku su žene koje su bile pri vrhu po izmjerenoj koncentraciji šećera u krvi imale gotovo dvostruko veće izglede za razvoj raka debelog crijeva.
Naučnici dodaju kako veća prisutnost inzulina nije bila povezana s većim rizikom obolijevanja od ovog oblika raka.
Po njihovim riječima, povišena koncentracija glukoze u krvi može dovesti do veće prisutnost faktora rasta povezanih s rastom polipa koji se mogu razviti u karcinom.
Podaci američkih stručnjaka pokazuju kako je rak debelog crijeva treći najčešći uzrok smrti od karcinoma u toj zemlji.
Povezane vijesti
Ostale vijesti
