Primjena antioksidansa kod dijabetičara
Kratkotrajna primjena nadomjestaka antioksidansa mogla bi biti efikasna u poboljšanju upalnog odgovora u dijabetičara, objavljeno je u časopisu Nutrition & Metabolism
Tekst: A A A



Istraživanje
Primjena antioksidansa kod dijabetičara

Objavljeno 20.12.2011 u 09:06

Kratkotrajna primjena nadomjestaka antioksidansa mogla bi biti efikasna u poboljšanju upalnog odgovora u dijabetičara, objavljeno je u časopisu Nutrition & Metabolism.
 
Provedeno je istraživanje o modulatornoj ulozi antioksidansa na upalni odgovor u miševa kojima je inducirana šećerna bolest primjenom aloksan monohidrata.

Životinje su bile podijeljene u 4 grupe s obzirom na primjenu suplemenata. Nakon 10 dana, kod miševa se pratilo zacjeljivanje rana koje su zahvatile cijelu debljinu kože, dok su im u jetri mjerene koncentracije antioksidansa vitamina E i produkata lipidne peroksidacije.
 
Otkriveno je da je primjena nadomjestaka antioksidanata (vitamin C i E) putem prehrane poboljšala vrijednosti glukoze u krvi te ubrzala zacijeljivanje rana selektivnom modulacijom oksidativnog stresa i upalnog odgovora.


(MOJEzdravlje)