Američki naučnici s University of Washington su utvrdili kako u roku od 24 sata nakon konzumacije hrane s visokim udjelom masti može doći do oštećenja hipotalamusa
Istraživanje
Konzumacija masti negativno utiče na mozak
Objavljeno 10.01.2012 u 10:03
Američki naučnici s University of Washington su utvrdili kako u roku od 24 sata nakon konzumacije hrane s visokim udjelom masti može doći do oštećenja hipotalamusa.
Po njihovim riječima, kontinuirani unos masne hrane može prouzročiti razvoj upalnih procesa te dovesti do strukturalnih oštećenja ovog dijela mozga uključenog u regulaciju tjelesne mase.
Njihovi eksperimenti su provedeni na životinjama i ljudima.
Ispitanici uključeni u studiju su pregledavani uz pomoć uređaja za magnetsku rezonanciju.
The Journal of Clinical Investigation piše i kako bi ovi nalazi mogli objasniti uzrok neuspjeha dijeta i drugih pokušaja gubitka suvišnih kilograma.
Po njihovim riječima, kontinuirani unos masne hrane može prouzročiti razvoj upalnih procesa te dovesti do strukturalnih oštećenja ovog dijela mozga uključenog u regulaciju tjelesne mase.
Njihovi eksperimenti su provedeni na životinjama i ljudima.
Ispitanici uključeni u studiju su pregledavani uz pomoć uređaja za magnetsku rezonanciju.
The Journal of Clinical Investigation piše i kako bi ovi nalazi mogli objasniti uzrok neuspjeha dijeta i drugih pokušaja gubitka suvišnih kilograma.
(MOJEzdravlje)
Povezane vijesti
Ostale vijesti
