Ispijanje kafe moglo bi uticati na smanjenje pojave rizika od dijabetesa, otkrili su naučnici sa Univerziteta Huazhong
Čarobni sastojci
Ispijanje kafe moglo bi uticati na smanjenje pojave rizika od dijabetesa, otkrili su naučnici sa Univerziteta Huazhong. Naime, njihova je studija pokazala kako ovo piće sadrži tri sastojka koja mogu blokirati toksičnu nadogradnju proteina.
Dijabetes tipa 2 javlja se kada tijelo ne proizvodi dovoljno inzulina, a kafa čini se sprečava razaranje stanica koje stvaraju inzulin.
Upravo iz tog razloga se nadaju kao bi neki od sastojaka kafe mogli pomoći u razvoju novih tretmana za liječenje ove bolesti koja iz dana u dan povećava broj svojih žrtava.
'Sastojci koji su u igri nalaze se, zanimljivo je, čak i u kafi bez kofeina, tako da u nekim slučajevima bezkofeinska kafa ima čak još veći uticaj na smanjenje rizika od dijabetesa', izjavio je voditelj studije Kun Huang.
Trenutno su u planu nove studije koje će razjasniti koja je povezanost kafe i smanjenja rizika od dijabetesa od kojeg samo u Velikoj Britaniji boluje 2,8 miliona ljudi, a smatra se da ga čak još milion osoba ima no nije toga ni svjesno.
Povezane vijesti
Ostale vijesti
