Rezultati nove studije otkrivaju da konzumiranje grožđa može usporiti ili spriječiti pojavu makularne degeneracije povezane s dobi (AMD), stanja koje zahvaća milione starijih osoba širom svijeta
Protektivni učinak
Rezultati nove studije otkrivaju da konzumiranje grožđa može usporiti ili spriječiti pojavu makularne degeneracije povezane s dobi (AMD), stanja koje zahvaća milione starijih osoba širom svijeta.
Za takav protektivni učinak smatraju se odgovornim antioksidativna svojstva grožđa.
Makularna degeneracija povezana s dobi je progresivno stanje koje dovodi do oštećenja centra mrežnice koje se zove makula, a glavni je uzrok sljepoće među starijim osobama.
Istraživanje je provedeno na miševima, a rezultati su pokazali da prehrana je koja je sadržavala grožđe zaštitila mrežnicu (retinu) od oštećenja i spriječila sljepoću.
Oštećenje i gubitak vida povezan sa starijom dobi zapravo je rezultat kumulativnog, oksidativnog oštećenja tokom godina.
Stoga prehrana kontinuirano obogaćena prirodnim antioksidansima poput grožđa, konzumirana tokom godina, pokazuje efikasnost na održanje zdravlja i funkcije mrežnice u starijoj dobi.
Povezane vijesti
Ostale vijesti
