Vitaminom C spriječite rak želuca
Ako u svoju prehranu uključite namirnice bogate vitaminom C, možete se dodatno zaštititi od razvijanja raka želuca
Tekst: A A A



Preventiva
Vitaminom C spriječite rak želuca

Objavljeno 25.01.2012 u 15:02

Ako u svoju prehranu uključite namirnice bogate vitaminom C, možete se dodatno zaštititi od razvijanja raka želuca.

Istraživači Instituta za rak Dana Farber pregledali su nekoliko kliničkih studija i ustanovili kako je visoka prevalencija bakterije Helicobacter pylori povezana s niskom koncentracijom vitamina C u krvi i želučanom soku.

Ova se bakterija povezuje s pojavom adenokarcinoma želuca,tvrde američki naučnici u časopisu Indian Journal of Pharmacology.

Hronična infekcija s H. pylori dobro je dokumentiran faktor rizika za nekoliko oblika karcinoma želuca, no naučnici još nisu definirali mehanizme kojima specifični bakterijski faktori doprinose razvoju karcinoma. Gotovo polovica svjetske populacije inficirana je s H. pylori, a karcinom želuca jedan je od vodećih uzroka smrti zbog karcinoma. 

Dodaju kako visoka koncentracija vitamina C ne može izliječiti infekciju nego ju spriječiti te spriječiti reinfekciju, stoga, baš kao i za osnaživanje imuniteta kod prehlade, ovaj vitamin moramo uzimati u povećanoj koncentraciji prije razbolijevanja.

Savjetuju pacijentima zaraženima ovom bakterijom da osim konvencionalne terapije započnu i s unosom dodataka prehrani s vitaminom C kako bi spriječili ponovnu zarazu.

Vitamin C je u velikim količinama sadržan u agrumima, peršunu, paprici, papaji, kupusu i kiselom kupusu. Iznenađujuće, kiseli kupus ima više vitamina C nego narandža, limun ili grejp.


(MOJEzdravlje)