Tri šoljice čaja dnevno čuvaju srce
Čaj je drugi najpopularniji napitak na svijetu, odmah nakon vode. Obiluje polifenolima te antioksidansima koji dokazano sprečavaju razvoj kancerogenih stanica
Tekst: A A A



Superzdravi napitak
Tri šoljice čaja dnevno čuvaju srce

Objavljeno 26.01.2012 u 16:07

Muči vas visoki krvni tlak? Vrijeme je da se počastite čajem, i to s tri šoljice dnevno jer upravo ta količina dovoljna je da vam snizi krvni tlak.

Naučnici sa Univerziteta Western Australia i Unilever svoja otkrića temelje na crnome čaju, a ne zna se je li efekt isti ako se čaj miješa s mlijekom.

Čaj je drugi najpopularniji napitak na svijetu, odmah nakon vode.

Obiluje polifenolima te antioksidansima koji dokazano sprečavaju razvoj kancerogenih stanica. Jedno istraživanje harvardskih naučnika pokazalo je da zdrava svojstva čaja jačaju imunitet.

Sada naučnici tvrde da imaju dokaz da čaj čuva zdravlje srca. 'Iako znamo da je čaj dobar za ljudsko zdravlje, ovo su ipak prva otkrića koja pokazuju da je čaj dobar i za zdravlje srca. To je važno otkriće jer mnogo ljudi imaju problema s visokim krvnim tlakom', istaknuo je voditelj istraživanja profesor Jonathan Hodgson

U istraživanju je sudjelovalo 95 ispitanika u dobi od 35 do 75 godina. Dio ispitanika pio je tri šoljice crnog čaja dnevno, a drugi dio pio je placebo istoga okusa. Nakon šest mjeseci, otkriveno je da je krvni tlak niži onima koji su pili pravi čaj.

Rezultati istraživanja objavljeni su u časopisu Archives of Internal Medicine. 


(MOJEzdravlje)