Istraživanje provedeno na University of Texas u Austinu sugerira kako je plivanje nekoliko puta nedeljno povezano sa snižavanjem sistoličkog krvnog tlaka
Istraživanje
Plivanjem protiv povišenog krvnog tlaka
Objavljeno 01.02.2012 u 09:07
Istraživanje provedeno na University of Texas u Austinu sugerira kako je plivanje nekoliko puta nedeljno povezano sa snižavanjem sistoličkog krvnog tlaka.
Rezultati koje je objavio American Journal of Cardiology su dobiveni praćenjem 43 ispitanika starih prosječno 60 godina.
U prosjeku je sistolički krvni tlak kod ispitanika na početku studije iznosio 131 milimetar stupca žive, a 3 mjeseca kasnije se spustio na prosječnih 122 milimetra.
Ispitanici su plivali 3-4 puta nedeljno po 45 minuta.
Uz pomoć ultrazvuka je utvrđeno i kako plivanje dovodi do poboljšanja funkcije krvnih žila.
(MOJEzdravlje)
Povezane vijesti
Ostale vijesti
