Uticaj kofeina na razinu estrogena
Podaci prikupljeni od 250 žena u dobi od 18 do 44 godine sugeriraju kako unos kofeina može dovesti do promjena glede razine estrogena u organizmu
Tekst: A A A



Istraživanje
Uticaj kofeina na razinu estrogena

Objavljeno 02.02.2012 u 09:03

Podaci prikupljeni od 250 žena u dobi od 18 do 44 godine sugeriraju kako unos kofeina može dovesti do promjena glede razine estrogena u organizmu.

Ispitanice su konzumirale prosječno 90 miligrama dnevno, što je ekvivalent za jednu šoljicu kafe.

Pokazalo se kako su žene europskog porijekla koje su dnevno unosile najmanje 200 miligrama kofeina imale sniženu razinu estrogena u odnosu na žene koje su unosile manje kofeina.

Nasuprot tome, ispitanice azijskog porijekla koje su konzumirale više kofeina su imale povišenu razinu estrogena.

Žene uključene u istraživanje su kofein unosile preko kafe, čaja i gaziranih sokova, piše American Journal of Clinical Nutrition. 

Kod ispitanica koje su kofein unosile samo preko čaja i gaziranih sokova je zabilježeno povećanje razine estrogena bez obzira na njihovo etničko porijeklo.


(MOJEzdravlje)