Najbolja pića za mršavljenje
Većina osoba kada su na dijeti posebno paze na hranu, ali ne i na tečnost koju piju. Čak petinu kalorija koju dnevno konzumiramo unosimo pićem, pa je zato važno obratiti pažnju na pravilan odabir tečnosti
Tekst: A A A



Ubrzavaju metabolizam
Najbolja pića za mršavljenje

Objavljeno 02.02.2012 u 11:07

Većina osoba kada su na dijeti posebno paze na hranu, ali ne i na tečnost koju piju. Čak petinu kalorija koju dnevno konzumiramo unosimo pićem, pa je zato važno obratiti pažnju na pravilan odabir tečnosti.

S obzirom da neki napici ubrzavaju metabolizam, te pomažu da lakše smršavite, donosimo vam listu pića koje biste trebali konzumirati ukoliko želite izgubiti višak kilograma.

Na prvom mjestu je, naravno, voda. Čaša vode prije obroka učiniće da se prije osjećate sitim, a dovoljan dnevni unos vode ubrzat će vaš metabolizam za 30%. Osam do deset čaša hladne vode pomoći će vam da dnevno sagorite 250 do 500 kalorija. Kako? Da bi tijelo zagrijalo vodu na vlatiti temperaturu, trošit će kalorije, tj. masno tkivo. 

Sok od povrća bogat je nutritijentima, a često sadrži mnogo manje kalorija od voćnog soka. Sok od paradajza, na primjer, sadrži u pola manje kalorija nego sok od narandže.Kada pravite sok od voća obavezno u njega dodajte pulpu, tj.komadiće voća, jer ćete tako kozumirati vlakna koja će vam pomoći u obuzdavanju gladi. Najpreporučljiviji sokovi su oni napravljeni od zelenog povrća poput špinata, krastavca, celera i kelja u kombinaciji sa začinima poput peršuna.

Zeleni i bijeli čaj mogli bi biti idealno piće za gubitak kilograma. Bijeli čaj je bogat antioksidansima koji pomažu vašem tijelu u borbi protiv slobodnih radikala, te sadrži 25% manje kofeina od zelenog čaja. No, istraživanja pokazuju da je zeleni čaj jednako koristan poput bijelog. Naime, tri do pet šoljica zelenog čaja dnevno mogu vam pomoći da sagorite 35 do 40% više masnog tkiva. 

Nemasno mlijeko - Mlijeko ubrzava metabolizam, te pomaže u borbi protiv suvišnih kilograma. Istraživanja su pokazala da osobe koje redovno konzumiraju mlijeko i mliječne proizvode izgube od 30 do 70% više težine od osoba koje izbjegavaju mlijeko. Jednako koristan kao i mlijeko je jogurt, i to zbog kalcija koji pomaže u sagorijevanju masti. Istraživanje Univerziteta u Tennesseeju pokazalo je da redovna kozumacija jogurta može pomoći da izgubite 61% više masnog tkiva, te 81% više masnih naslaga na stomaku.

Frape - Bananu, jagode, maline, borovnice i bilo koje drugo voće koje volite sameljite u ukusan frape. Dodajte nemasni jogurt ili mlijeko, a da biste ga zasladili dodajte jednu kašiku meda. U jednoj porciji frapea dobit ćete sve nutricionističke vrijednosti voća, za njegovu pripremu vam je potrebno svega nekoliko minuta.


(MOJEzdravlje)