Osobama koje popiju nekoliko doza alkoholnih pića dnevno te imaju obiteljsku povijest obolijevanja od raka debelog crijeva i samima prijeti veći rizik za razvoj ovog tipa karcinoma
Nova studija
Osobama koje popiju nekoliko doza alkoholnih pića dnevno te imaju obiteljsku povijest obolijevanja od raka debelog crijeva i samima prijeti veći rizik za razvoj ovog tipa karcinoma.
Naučnici s Harvarda su za potrebe istraživanja proučili podatke za 87.000 žena i 47.000 muškaraca.
Od 1980. godine je među njima dijagnosticiran 1.801 slučaj raka debelog crijeva.
Povećani rizik obolijevanja je zabilježen kod ispitanika koji su uz obiteljsku povijest ove bolesti dnevno konzumirali prosječno najmanje 30 grama alkohola (ekvivalent za 2-3 doze alkoholnih pića).
Dodatno povećanje rizika je uočeno kod pušača te osoba koje su češće jele crveno meso.
Rezultate istraživanja je objavio American Journal of Clinical Nutrition.
Povezane vijesti
Ostale vijesti
