Novo istraživanje objavljeno u časopisu BMJ Open otkriva da djeca koja se radije odbijaju od prsa (nakon starosti od 6 mjeseci) ako im se ponudi kruta hrana (koju jedu prstima) kasnije u životu razviju zdravije prehrambene navike i rjeđe pate od pretilosti
Istraživanje
Novo istraživanje objavljeno u časopisu BMJ Open otkriva da djeca koja se radije odbijaju od prsa (nakon starosti od 6 mjeseci) ako im se ponudi kruta hrana (koju jedu prstima) kasnije u životu razviju zdravije prehrambene navike i rjeđe pate od pretilosti, u odnosu na djecu koja se odbijaju od prsa kašastom hranom na žlicu.
Najveći broj roditelja upravo koristi kašastu hranu u periodu od prestanka dojenja do početka konzumiranja uobičajene hrane. U početku su kašice rjeđe, a kako vrijeme prolazi, roditelji povećavaju gustoću hrane.
Dokazano je kako rani odabir načina na koji se provodi odbijanje od prsa od strane samog djeteta utiče na kasnije prehrambene navike i općenito zdravstveno stanje djece, odnosno štiti od debljine.
Istraživanje je pokazalo da dojenčad koja radije izabire krutu hranu u periodu odbijanja od prsa, više voli ugljikohidrate, u odnosu na djecu koja vole kašice. Djeca koja vole kašice kasnije u životu više vole slatko.
Ovi rezultati pokazuju da je najraniji odabir ključan za kreiranje prehrambenog odabira kasnije u životu , a to najranije doba je i najbolje vrijeme za formiranje zdravih prehrambenih navika.
Odvikavanje od dojenja vođeno odabirom djeteta pomaže u regulaciji unosa hrane kasnije u životu, odnosno ta djeca su kasnije zdravija, nižeg BMI odnosno manje pate od prekomjerne tjelesne mase.
Povezane vijesti
Ostale vijesti
