Dvije čaše vina dnevno pomažu kvalitetnijem životu
Dvije čaše vina na dan poboljšavaju kvalitetu života, kažu naučnici. Oni su pronašli da su ljudi koji su umjereno pili postigli bolje rezultate koji mjere spretnost, emocije, pokretljivost tijela i sposobnost razumijevanja drugih ljudi
Tekst: A A A



Da, istina je
Dvije čaše vina dnevno pomažu kvalitetnijem životu

Objavljeno 26.06.2012 u 12:02

Dvije čaše vina na dan poboljšavaju kvalitetu života, kažu naučnici. Oni su pronašli da su ljudi koji su umjereno pili postigli bolje rezultate koji mjere spretnost, emocije, pokretljivost tijela i sposobnost razumijevanja drugih ljudi.

Naučnici sa univerziteta u Bostonu ispitivali su navike ljudi u pedesetim godinama, a redovni konzumenti vina i drugih alkoholnih napitaka polučili su mnogo bolje rezultate na testovima. No istraživanje je naglašavalo umjerenu konzumaciju, što podrazumijeva ne više od 14 čaša nedeljno.
 
- Rezultati pokazuju da postoji veza između redovnog uzimanja alkohola i kvalitete života kod ljudi srednje životne dobi - stoji u zaključku studije, prenosi Daily Mail.
 
Iako su naglasili da im baš nije jasno zašto alkohol ima tako blagotovran učinak. Nagađaju da bi se moglo raditi o druželjubivosti, prije nego o samoj konzumaciji pića. Naime što su ljudi stariji imaju sve manje prijatelja, a to neminovno smanjuje vrijeme za druženje.


(MOJEzdravlje)