Vitamin D je ključan za zdravlje kostiju, a nedavna istraživanja ukazuju da štiti i od prehlade i depresije. Srećom, većina ljudi ima dovoljne razine vitamina D, pokazuju to i podaci američkog Institute of Medicine (IOM)
Prirodni izvori
Ne provodite li dovoljno vremena na suncu, ili ako vaše tijelo ima problema s apsorpcijom vitamina, može doći do nedostatka vitamina D. Gdje i kao ga možemo najbolje dobiti?
Vitamin D je ključan za zdravlje kostiju, a nedavna istraživanja ukazuju da štiti i od prehlade i depresije. Srećom, većina ljudi ima dovoljne razine vitamina D, pokazuju to i podaci američkog Institute of Medicine (IOM). No, za svaki slučaj provjerite je li to slučaj i s vama.
Najbolji izvori vitamina D:
Sunčeva svjetlost
Sunčeve zrake potiču tijelo da stvara vitamin D. Ali, zbog rizika od pojave melanoma, ne pretjerujte sa sunčanjem. Bez zaštitnih krema izložite se kratko i bit će dovoljno.
'Ako se izlažete suncu zbog vitamina D, oko 20 do 25 minuta će biti dovoljno', kaže dr. Stephen Honig, direktor Centra za osteoporozu u bolnici za bolesti zglobova u New York Cityju.
Izvori vitamina D u hrani
- svježa masna riba
- tuna iz konzerve
- žutanjak
- goveđa jetra
- ulje jetre bakalara
- hrana obogaćena vitaminom D (u mlijeku ili žitaricama)
Povezane vijesti
Ostale vijesti
