Istraživanje u kojem je sudjelovalo više od 100 pretile djece i tinejdžera sugerira kako ih je više od pola imalo preveliku tjelesnu masu već kada su imali dvije godine
Debljina i navike?
Istraživanje u kojem je sudjelovalo više od 100 pretile djece i tinejdžera sugerira kako ih je više od pola imalo preveliku tjelesnu masu već kada su imali dvije godine.
Uz to, 90% ispitanika je imalo preveliku tjelesnu masu u dobi od 5 godina.
Oko četvrtine sudionika studije je imalo preveliku tjelesnu masu već 5 mjeseci nakon rođenja, dodaju američki naučnici s Eastern Virginia Medical School u časopisu Clinical Pediatrics.
Poznato je kako nakupljanju suvišnih kilograma u tako ranoj dobi pridonose faktori poput nekvalitetne prehrane, rano uvođenje čvrste hrane u prehranu beba te pomanjkanje tjelesne aktivnosti.
Istraživači vjeruju kako se sklonost određenim vrstama hrane formira već prije druge godine života te je stečene navike kasnije vrlo teško promijeniti.
Povezane vijesti
Ostale vijesti
