Rezultati dvije nove studija u kojima je sudjelovalo više od milion ispitanika pokazali su da debljina i svakodnevno ispijanje alkoholnih pića povećavaju rizik od bolesti jetre u muškaraca i žena
Istraživanje
Rezultati dvije nove studija u kojima je sudjelovalo više od milion ispitanika pokazali su da debljina i svakodnevno ispijanje alkoholnih pića povećavaju rizik od bolesti jetre u muškaraca i žena.
U prvoj studiji, naučnici s University of Oxford pregledali su medicinsku dokumentaciju od 1,2 miliona žena srednje životne dobi iz Velike Britanije.
Oni su ih u prosjeku pratili oko šest godina i utvrdili da prekomjerna tjelesna težina ili pretilost kod žena dovode do većeg rizika od ciroze jetre, a rizik će biti veći ako te žene svakodnevno konzumiraju alkohol.
U drugom istraživanju, timovi na univerzitetima u Glasgowu i Bristolu pratili su više od 9.000 ispitanika i otkrili da kombinacija veće konzumacije alkohola i pretilosti, potiče učestalost jetrenih bolesti čak iznad onoga što bi se očekivalo.
Povezane vijesti
Ostale vijesti
