Umjereno pijte alkohol i život će vam biti duži
Podaci istraživača s University of Texas sugerišu kako osobe koje umjereno konzumiraju alkoholna pića imaju manji rizik za smrt nego osobe koje apstiniraju od alkohola
Tekst: A A A



Istraživanje
Umjereno pijte alkohol i život će vam biti duži

Objavljeno 03.09.2010 u 20:44

Podaci istraživača s University of Texas sugerišu kako osobe koje umjereno konzumiraju alkoholna pića imaju manji rizik za smrt nego osobe koje apstiniraju od alkohola.

U 20-godišnoj studiji je sudjelovalo 1820 ispitanika (63 posto muškaraca) koji su na početku bili u dobi između 55 i 65 godina.Pokazalo se kako su najvišu stopu smrtnosti od 69 posto imali sudionici istraživanja koji uopće nisu pili alkohol, dok su ispitanici koji su pretjerano konzumirali alkoholna pića imali stopu smrtnosti od 61 posto.

Ispitanici koji su dnevno pili 1-3 doze nekog alkoholnog pića su imali stopu smrtnosti od 41 posto. Istraživači napominju kako su u obzir uzeli i faktore poput socioekonomskog statusa i količine tjelesne aktivnosti ispitanika.

U nekim ranijim istraživanjima je već utvrđeno kako umjerena konzumacija alkohola dovodi do poboljšanja zdravlja srca, objavio je časopis Alcoholism: Clinical and Experimental Research.


(MOJEzdravlje)